JVC GZ-MG630AEU blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 302 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MG630AEU blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

rene poels 02-12-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Fijne camera. Er zitten veel mogelijkheden op zoals de ''one touch upload'' naar youtube. Erg handig, vooral voor de mensen die hier veel gebruik van maken. Ook zit er 'n lichtje op, niet al te groot maar het is wel genoeg om een mooie opname te maken in een iets donkere ruimte. Wij gebruiken de camera vaak voor het filmen van paarden, dus het zijn snelle opnames, de beeldkwaliteit leidt hier niets onder. Ook kun je met een druk op de knop foto's knippen, erg handig. We zijn er erg tevreden mee.

Michel2802 26-09-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Ik heb de camcorder nu een paar maanden in mijn bezit en ik ben erg tevreden. Zelfs voor mij als leek was het hartstikke simpel om te gaan filmen. Mooie beeldkwaliteit en erg gebruiksvriendelijk.

ronnie1969 28-08-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

heb hem nu een dag maar het menu loop je gemakkelijk door zonder at je de gebruikshandleiding nodig hebt en hij neemt ook in donkere plekken toch op met eem mooi en helder beeld

Luijten76 30-07-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Heb de camcorder een paar dagen in bezit en ben erg erg blij mee. Camera ligt goed in de hand. Beeldkwaliteit en het geluid zijn geweldig. Jammer dat ondanks de windstand nog steeds de wind goed te horen is.

Batteur Yves 30-07-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Videocamera die erg makkelijk in het gebruik is, erg goede geluidskwaliteit en zoom, acceptabele vormgeving en de harde schijf is ook handig.

Bulters 22-07-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Ik heb deze camera nu een aantal weken in gebruik en ik moet zeggen dat het gewoon een TOP camera is!! Zeker voor de nette prijs wat je er voor betaald. Het heeft alle functies die je nodig hebt. Ook het beeld is bijzonder goed, zelfs op mijn 50" plasma zeer duidelijk!!! De bediening is, na enige keren de duidelijke gebruiksaanwijzing te hebben gelezen, eenvoudig. Wederom een goed product van JVC. Ik hoop nog jaren plezier te hebben van deze geweldige camera!!

Groeten John

jansendewit 21-07-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Ik ben heel blij met de camera.
Het geluid is, als het op afstand is opgenomen minder goed te horen. Dat is wel jammer.De beeldkwaliteit is heel goed. Je kan ook de beeldkwaliteit veranderen. Dat vind ik erg handig! Het bijgeleverde programma, om het op de computer te zetten is niet erg handig, voor mijn gevoel. Je moet erg veel handelingen doen, en het laden duurt lang. Het inzoomen werkt fantastisch. Het mooiste is dan dat de achtergrond wazig wordt, wat een hele mooi effect geeft! Het is ook erg handig dat hij ook foto's kan maken. Ik ben er, ondanks een paar kleine minpuntjes erg blij mee!

Ilse36 12-07-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Dit toestel is zeer handig in gebruik. Praktisch om mee te nemen, want de camera is klein en gemakkelijk om weg te steken. Filmen is heel simpel, schermpje open doen en je kan beginnen. Geen ingewikkelde toestanden om je filmpjes te bekijken. Alleen is de batterij wat kort van duur. Heb mij ondertussen een grotere aangeschaft en dit werkt goed. Veel ruimte, grote harde schijf. Beeldkwaliteit is heel goed. Prachtig toestel voor zijn prijs! Als linkshandige was het wel even wennen, maar gelukkig lukte het me vrij snel.

Lilian78 07-07-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

We hebben de videocamera een paar weken in huis en hij bevalt erg goed. Heel handig dat je geen bandjes hoeft terug te spoelen, maar meteen kunt aangeven welke scene je wilt kijken. Duidelijk en scherp beeld, makkelijk te bedienen en prima formaat om mee te nemen. Het aanzetten van de camera is zeer makkelijk, door gewoon het schermpje te openen. Het duurt alleen een beetje lang voordat hij aangaat en je kunt filmen.

robert aerts 05-07-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Ik heb deze camera juist aan geschaaft,en heb er wat proef opnames meegemaakt.
Positieve punten:
Grote hardeschijf.
Warme kleuren.
Klein maar handig niet te veel denk werk voor nodig.
Automatsche lens bescherming.
Negatieve punten.
Batterij is wat naar de kleine kant.
Voor de rest zeker een aanrader "prijs kwaliteit"

ot2007 24-06-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

De camera is heel makkelijk in gebruik. eigenlijk hoef je de gebruiksaanwijzing niet eens door te lezen, alles wijst zichzelf.

Goede beeldkwaliteit. Ook in het donker. Het enige nadeel is dat je de wind nog steeds erg hoort, ondanks de windruis die is ingesteld.

Maar al met al heel erg tevreden met de camera.

beeldig224 10-06-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Sinds eind april 2010 deze fijne camera in gebruik.
Verrassende beeld kwaliteit.
Camera gebruikt bij het uitreiken van een "lintje" door de burgemeester aan mijn zuster.
Bewonderende reacties ontvangen bij het presenteren van de opnames daarna.
Batterij-kwaliteit goed, kon de plechtigheid en de felicitaties daarna met één batterij filmen. (ruim 3uur)
Camera ligt goed in mijn hand.
Ben er zeer tevreden over.

herwinverwoerd 29-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Mooi toestel, handig in gebruik, slaat snel op. De filmpjes zijn handig te bekijken via een menu, met een leuke touchnavigatie!

gerrit6723 26-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

De JVC is een prachtige, en ook een handige camera.

Mooi beeld en geluid is ook goed.
De toetsen zijn gemakkelijk te gebruiken en binnen een paar uur heb je de camera mogelijkheden helemaal door.

Kortom: goed apparaat voor weinig geld.

Theo12345 25-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

De camera is uiterst makkelijk (intiutief) te bedienen, start snel op en blijft een redelijke ruime tijd standby zonder dat je het beeldscherm stroom laat gebruiken. Na uitklappen kun je dan onmiddellijk weer filmen. Harde schijf is bijna te groot. Camera ligt makkelijk in de hand.

phaarhuis1 23-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

De bediening is uitermate simpel en er zitten niet al te veel toeters en bellen op. Het touchscreen is er gemakkelijk. Wie een goede camera zoekt voor relatief weinig geld, doet hiermee een goede koop

R.michel4 22-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Vanochtend de JVC GZ-MG630 gekocht en zo op het eerste oog een goed en mooie camera. Het is batterij opladen en filmen maar. De bediening is makkelijk (geen handleiding gelezen) en alles wijst zich vanzelf. We hadden een camera van JVC die nu 6 jaar oud is en was toch altijd rot met die bandjes en dan is zo'n intern geheugen toch een hele vooruitgang. Volgende week 2 weken naar Griekenland en dan eens kijken wat ie allemaal kan.

Groet

PFrohn 19-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

De camcorder is zeer handig in gebruik. Je kunt zo beginnen met filmen.
De kwaliteit van de opnames is goed, evenals het geluid.
De camara bezit een harddisk, waardoor je behoorlijk lang kunt filmen.
Gezien de prijs kwaliteitverhouding kan ik deze camera iedereen aanraden.

P. Frohn

poppelepop 18-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

De camera was in de aanbieding bij Saturn, daarom heb ik hem gekocht. Voor 188,= euro kan je natuurlijk geen topmodel verwachten. Het beeld is niet bijzonder slecht maar dat van mijn fotocamera (een Canon Digital Ixus 7MP) is ongeveer hetzelfde. Deze was echter wel de helft van de prijs en dat al weer 2 jaar geleden.

Het vervelendste is dat ik blijkbaar niet kan filmen terwijl het schermpje uit staat / dicht is; dan schakelt de camera namelijk vanzelf uit. Het LCD verbruikt flink wat stroom (wat normaal is overigens) maar als ik de camera op een vaste plek zet heb ik dat niet nodig. En het schermpje is door het uitsteken natuurlijk gevoeliger voor schade.

Vooral de kleuren vallen wat tegen. Ik heb echter nog niet in veel verschillende situaties gefilmt dus misschien bewijst het apparaat zich dan.

De ingebouwde HDD van 60Gb is wel erg handig.

chrisvg 17-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Mijn eerste ervaringen met de jvc everio. Het is een compacte camera die fijn in de hand legt, en opnames kan maken van hoge kwaliteit. Het opslaan op harddisk is echt een grote verbetering, wat kan je hier lang mee filmen zeg. Wat prijs kwaliteit betreft zeker een aanrader. Hier ga ik nog een hoop plezier van beleven.

RP2803 15-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Ondanks geen ervaring met camcorders, is de Everio zeer gebruiksvriendelijk en onzettend eenvoudig te bedienen resulterend in fantastische beelden!

Tim123456 13-05-2010

Prima camera,

Net terug van vakantie en dit is echt een simpele gebruiksvriendelijke camera.

een knop voor aan en uit, een knop om te zoomen en geen onnodige toeters en bellen.

De kwaliteit en de stabiliteit zijn verder prima en voor die prijs kun je hem niet laten liggen.

kortom, ben je opzoek naar een eenvoudige camera voor niet al te veel geld dan is dit zeker een aanrader

rsarkez 12-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Erg goede camera, met mooi beeldkwaliteit en geluid. Handig in gebruik en ziet er goed uit.

robbie166 09-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

Mijn oude sony camcorder was stuk en ik wilde niet meteen overstappen op full hd. Mede doordat mijn pc waarschijnlijk niet snel genoeg is om ea te verwerken. Vandaar de aanschaf van de JVC630 met zijn 60 gb harde schijf. In het begin even wennen aan het kleine formaat, echter na een paar keer filmen geen problemen meer. De handleiding eigenlijk niet nodig gehad ... alles wijst zich van zelf. Ondanks dat in verschillende beoordelingen het binnen filmen als matig / slecht wordt beoordeelt, valt het mij allemaal wel mee. Heb inmiddels een aantal filmpjes binnen geschoten (oa in zwembad) en de kwaliteit is zeker niet slecht. Ga van deze camcorder zeker veel plezier hebben.

terpstrt 07-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630AEU blauw

de gz-mg630sek net gekocht de eerste vakantie film er mee gemaakt eensuper cam echt geweldig. de film importeren naar de pc een gemak. hier voor een jvc cam gehad met bandjes 8 jaar plezier van gehad. dit moet het zeker overtreffen.

voordelen licht super scherp handig makkelijk mee tefilmen kanniks negatief over deze cam bedenken.

een echte aanrader.